♥ Stairs of dreams ♥

Świetnie, że tu wpadłeś. Mam przyjemność powitać Cię na blogu, który przed chwilą został założony. Ten wpis będzie przepełniony cytatami, inspirującymi zdjęciami i krótkimi informacjami.
Jak już pewnie zauważyłeś, znajdujesz się teraz na witrynie o nazwie Stairs of dreamsco oznacza schody marzeń. Będą się tu pojawiać głównie przemyślenia, poradniki ogólnie żeby każdy znalazł coś dla siebie. Skupię się na realizacji swoich marzeń (jedno już zrealizowałam dzisiaj, możesz domyśleć się jakie) oraz motywacji czytelników w dążeniu do celu. To pierwszy wpis, więc
już nie przynudzam, niżej macie kilka cudownych zdjęć i moich ulubionych cytatów. Prawie zapomniał, jeszcze coś o mnie. Jestem Sara, kocham koty, kwiaty i kawę. Myślę, że na razie to Ci wystarczy.

                                                                           Źródło
Follow the dreams. They know the way.

Mówisz, że kochasz deszcz, a rozwijasz parasol, gdy zaczyna padać. 
Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna świecić. 
Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno, gdy zaczyna wiać. 
Właśnie dlatego, boję się, kiedy mówisz, że mnie kochasz. 

Jeśli się cofasz to tylko po to, by wziąć rozbieg. 


Buziaki! Do zobaczenia niedługo!



Komentarze